Fri frakt ved kjøp over 499,-

Spørsmål og svar

Kan jeg hente varene selv på Skedsmokorset?

Vi har dessverre ingen fast henteordning, men hvis det haster veldig – send oss en melding så skal vi forsøke så godt vi kan å finne en løsning!

Jeg ønsker å endre bestillingen min, hva gjør jeg?

Vi sender pakken din i løpet av 48 timer. Dersom du ikke har fått bekreftelse på at bestillingen er pakket med sporingsnummer – gi oss beskjed så fort som mulig slik at vi rekker å gjøre endringen. Vennligst bruk vårt kontaktskjema – eller kontakt oss på vår Facebookside

Når får jeg partypakken min?

Vi sender pakken fra lageret vårt i løpet av 48 timer. De fleste av pakkene blir sendt med PostNord Mypack (1-5 dager). Bor du i sentrale strøk bør du derfor vente pakken i løpet av 1-3 virkedager, mens det kan ta opp til 5-7 virkedager i mer avsidesliggende strøk.

Kan jeg få pakken levert på døren tidligere eller samme dag?

Ja, bestiller du med levering på dør innenfor Oslo og Akershus! Bestiller du før kl. 15.00 kan du få pakken levert på døren samme kveld. Du kan også bestille en spesifikk leveringsdato på din pakke. Da kommer vi til deg på avtalt dag og tidspunkt. Dato og tid skrives inn i kommentarfeltet ved bestilling.

Denne tjenesten koster kr 159,-

Sendes pakken min med sporing?

Ja, alle ordre sendes med sporing gjennom PostNord MyPack.

Hva skjer om jeg ikke henter pakken på hentepunkt?

Du har 14 dager på å hente pakken på ditt hentepunkt. En uavhentet pakke går i retur tilbake til vårt lager. Vi gjør da et nytt forsøk på å sende ut pakken til deg. Kommer pakken på ny  i retur, så vil du bli belastet kr 350 for kostnader påført oss. Har du allerede betalt for pakken din, så tilbakebetaler vi hele beløpet med unntak av kr 350.

Jeg ønsker å bytte, eller benytte med av angreretten, hva gjør jeg?

For å bytte eller returnere varer må du huske å fylle ut returskjema og legge med i pakken som går tilbake til oss. Husk at merkelapper ikke må være fjernet fra produktet, samt at emballasje må være intakt.

Hvor finner jeg retur- og angrerettsskjema

I pakken din ligger retur- og angrerettsskjema, denne sendes også på e-post samme dag som bestillingen blir gjort. Dersom det ikke fulgte med, kontakt oss så sender vi deg et nytt.

Jeg har mottatt en vare som er skadet, hva gjør jeg?

Huff – Ta kontakt med oss så hjelper vi deg så fort vi kan!

Jeg har en rabattkode, hvordan bruker jeg den?

Etter du har trykket ‘Gå til kassen’ dukker det opp et felt i høyre kolonne på siden hvor det står «Gavekort eller rabattkode?«. Her skriver du inn din kode. Deretter vil du se at beløpet endrer seg, så sant rabattkoden fortsatt er aktiv.

Updating…
  • Du har ingen produkter i handlekurven.